tag:blogger.com,1999:blog-3111375495024783889.post5753212690010454556..comments2023-10-19T03:18:36.157-07:00Comments on Οι εκπαιδευτικοί μιλούν...: Το σχολείο είναι βαρετόXrysostomoshttp://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-3111375495024783889.post-67542827005368812522011-12-03T06:14:48.138-08:002011-12-03T06:14:48.138-08:00εγω παω 5η δημοτικου και το σιχαινομαι.οι δασκαλοι...εγω παω 5η δημοτικου και το σιχαινομαι.οι δασκαλοι ειναι πουστηδες.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3111375495024783889.post-49233604276689753262007-11-12T13:02:00.000-08:002007-11-12T13:02:00.000-08:00Arthur, από την πλευρά μου θεωρώ πως είσαι αρκετά ...Arthur, από την πλευρά μου θεωρώ πως είσαι αρκετά αφοριστικός, όσον αφορά τους "διδακτικάριους τα σαϊνια" και τα διάφορα παουερπόιντ, σιμιουλέισον και δεν συμμαζεύεται.<BR/><BR/>Η διδακτική έχει σε πολλές περιπτώσεις πολλά να πει για το τί γίνεται (και το τί μπορεί να γίνει) μέσα στη τάξη. <BR/>Και δεν είναι δικό της φταίξιμο που οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν έχουν επαφή μαζί της, με φυσικό επακόλουθο να τη βλέπουν αποκρουστικα. Δεν παίρνουν οι διδακτικάριοι τις αποφάσεις για το πώς και σε ποιο βαθμό θα έρθουν σε επαφή με το μέσο εκπαιδευτικό τα συμπεράσματα τους. Ούτε νομίζω ότι οι διδακτικάριοι έχουν ισχυριστεί ποτέ ότι η εμπειρία στη σχολική τάξη είναι υποδεέστερη των "πέιπερς" τους.<BR/><BR/>Θα πρότεινα, όχι να ασπαστείς οτιδήποτε λέει η διδακτική, αλλά να διαλέξεις οτιδήποτε σου ταιριάζει περισσότερο από τα πορίσματά της.<BR/><BR/>Δεν έχεις τίποτα να χάσειςXrysostomoshttps://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3111375495024783889.post-71772877001949573642007-11-07T13:02:00.000-08:002007-11-07T13:02:00.000-08:00Βάζεις πολλά θέματα ταυτόχρονα. Μα τα δούμε ένα έν...Βάζεις πολλά θέματα ταυτόχρονα. Μα τα δούμε ένα ένα: Ναι είναι πληκτικό το μάθημα. Γιατί; Μήπως μιλάμε ξύλινη γλώσσα;Μήπως δεν έχουμε πείσει τους μαθητές για την αναγκαιότητα της Χημείας (για παράδειγμα). Μήπως εμείς δεν κάνουμε ενδιαφέρον το μάθημα; Μήπως οι γονείς έχουν πει στα παιδιά τους ότι αφού δεν εξετάζεσαι μη σκας. Δώσε βάρος σε αυτό που εξετάζεσαι.<BR/>Μήπως είναι στη φύση των παιδιών να είναι ανήσυχα και να βαριούνται εύκολα;<BR/>Δεν πιστεύω να περιμένετε απαντήσεις. Δεν υπάρχουν. Το πιστεύω ακράδαντα αυτό. Κάθε τάξη είναι διαφορετική, κάθε παιδί είναι διαφορετικό. Ο μαθητής που πλήττει πληττει για διαφορετικούς λόγους ο καθένας.Ο καθηγητής πρέπει σε κάθε φάση να είναι ευέλικτος. Να προσαρμόζεται στο κοινό του. Γιατί αυτό είναι κοινό.Μια παράσταση είναι. Και η παράσταση πρέπει να αφήνει στο κοινό ζωντανές παραστάσεις.<BR/>Δεν ξέρω αν τα πρότζεκτς είναι λύση. Πολλές φορές είναι κατέβασμα από το ΙΝΤΕΡΝΕΤ αποσπασμάτων χωρίς συνοχή και επεξεργασία. Μερικές φορές έχει αποτέλεσμα και οι μαθητές αποκτούν δεξιότητες και εμπειρίες. Πάλι ο καθηγητής πρέπει να εμπνεύσει τους μαθητές. Αν προτείνει ένα πρόγραμμα και βαριέται που ζει πως θέλει να ενθουσιάσει τους μαθητές του.Τέλος ναι οι μαθητές έχουν αποκτήσει νέες δεξιότητες με το Power point και τα άλλα και ναι δεν μπορούν να κάνου μια διαίρεση αλλά και εμείς βγάζουμε το κομπιουτεράκι στη τάξη για να κάνουμε "πιο γρήγορα" τις πράξεις. Και στο σπίτι παίρνουμε με περισσή ευκολία "ένα κομπιουτεράκι για το παιδί". <BR/>Δεν είπες ψέμματα φίλε Arthur. Αν διαβάζει κανένας μαθητής θα ήθελα να μάθω γιατί βαριέται. Καλησπέρα σε όλους.MANALISShttps://www.blogger.com/profile/09351332162663182625noreply@blogger.com